Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Man kanske skulle gå igenom datorn lite oftare......

Av Hannah - 26 september 2012 12:17


Den här bloggen har helt fallit i glömska. Tills nu. Då jag i brist på annat sätter mig och rensar i bokmärkerna och hittar massa gammla bloggar   


Så jag tror bestämt att jag ska damma av den här och börja använda den igen.


Lite update kanske sen januarie 2011!!!


* Jobbar inte kvar på jobbet. Stressen och nätterna tog död på mig. Sa upp mig när jag var i Östersund på semester med kakunge nr 2 i juli 2011.

* Började en hälsokurs i aug 2011. Skitbra :D

* Kakungarna mår toppen. Är numera 7 5 och 3 år. Och mer vilda än tama.

* Kakunge nr 2 har fått sin fulla diagnos men har också vuxit. blivit mer äldre och har lärt sig mycket om sig själv det senaste halvåret.

* kakpappan jobbar och sliter på samma gammla jobb men snart kanske det blir ändring

* jag har bråkat med CSN och då blev dom sura och numera får jag inte studiebidrag till min "utbildning", jag försöker läsa upp betygen men som det ser ut just nu blir jag arbetslös från och med måndag.

* vi har flyttat också!!!

* och renoverat så till den milda grad att allt vi pratar om är gips, skruvar, plankor och våtutrymmen.



Och nu är det lunchtime. min mage tycker tydligen det iallafall. 


Så på återseende.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 19 januari 2014 12:01

   Kod för att importera min blogg till Nattstad: 7504983429  ...

Av Hannah - 18 januari 2014 14:35

  I vissa lägen undrar jag över min äkta hälfts iq.   Han tyckte, för andra gången, att det var en bra ide att sluta röka en lördag.   Jag upplyste han om att ska han va på så satans dåligt humör kan han gå och låsa in sig i tvättstugan. ...

Av Hannah - 17 januari 2014 20:55

Reklamen rullar på tv:n. Skidort. Boka stuga till sportlovet. Åka skidor nerför fint pistad backe. Sol och sådär lagom kallt. Alla 3 kakungarna ååååhhhar sig. Mamma det där skulle va så kul! Tänk va häftigt att åka fort nerför den backen. Ja...

Av Hannah - 17 januari 2014 19:09

Ja varsågod å fyll i valfritt ord. Lilla stora Kakunge nr 3. Nyss fyllda fem år och minst i barnaskaran. Kakungen är inte liten och inte stor. Benen växer ifrån resten av kroppen och senaste månaderna har hans normaltillstånd varit freaking...

Av Hannah - 15 januari 2014 22:15

  Som en sugarjunkie sitter jag där i mörkret med en colaflaska och en chokladboll.   Perfekt utsikt mot hallen och Crossen.   Den står där och bara hånar mig.   Men det skiter jag i.    Jag lutar mig bakåt i soffan. Moffar i mig ch...

Presentation

Livets berg och dalbana när det inte riktigt blev som man tänkt sig men ändå bra.
Titeln hänvisar till NPF och två av kakungarna har någon form av problem. Men vi hankar oss fram så gott det går.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards